Hey there! Welcome here. What do you want? Follow me or go home

Yo, I am marlitza. Well, dats my nickname but my real name ain't your business so I don't need to tell ya. I'm nobody special, just a weird, silly looking human. And dis, yes this thing is my personal blog. Just a blog where I write type anything. Really, anything dat I want, wat's on my mind, movies, anything...

Typings 'Bout Keys Stuffs
on Sunday, July 14, 2013, 5:08 PM | problems?

Well.... I'm just passing by saying hi, really. Lol.

Ah... Nothing to say... Its just that everyone's gone... No readers now. I can still remember those times when people are so addicted to blog! XD

Well... Its different now. Hehehe... But I still like to play with HTML. Its fun, really. And its one of my school's lessons too so yeah... Tomorrow is the first day to school after holiday by the way...

Talking about HTML, I'm planning to post a tutorial about playing with HTML.. Well, just maybe. I'll start from the most basic of HTML. And at the very last we'll make a layout together... But I can cancel it ya know XD/slapped
Comments:

Blogger FarrahNyaan said on 7/17/13, 3:03 PM  

Litza-saaaaannnnnnnnnnnnnn~~~~
Maaf saya gabisa bahasa inggris jadi yah begitulah#?
Saya masih suka di bloger kok, meski sekarang sepi, padahal dulu rasanya bahagia sekali saat berpetualang#? di blogger, sekalipun kadang saya cuma jadi silent-reader(atau lebih mirip stalker =w=)
Ah, saya juga suka ngutak-ngatik html... yah, itu dulu sih, sekarang agak jarang, habisnya gara2 ngutakngatik html sendiri blog saya jadi seperti sekarang ini, ancur dan (sangat)polos...
...sekarang banyak kesibukan lain sih, terutama sekolah, jadi jarang ada waktu buat blogging apalagi ngurusin html, itu salahsatu alesan saya males blogging sih, selain itu, yah... gaada temen TT_TT
Ohya, buat tutornya litza-san!!! saya jadi tertarik html lagi...
hehe
Maaf saya dengan sksd-nya komen panjang lebar dengan bahasa yang kurang bisa dipahami masyarakat normal pada umumnya#?


Blogger marlitza said on 7/19/13, 4:30 PM  

Iyaaaaaaaaaaa
Eh? Gak bisa? Masa???
Iya itu. Jadi males deh buka blog... Yah.... Saya juga sering baca doang. xD
Saya juga sekarang jarang.... Banget. Ancur? Polos?! Mana adaaa! Bagus tuh...
Iya, udah masuk sekolah... Banyak tugas dan pr... *sighs*
Oke deh... Kubuat... Tapi jadinya mungkin lama banget...
Haha... Enggak kok. Masih sedikit



Post a Comment