Hey there! Welcome here. What do you want? Follow me or go home

Yo, I am marlitza. Well, dats my nickname but my real name ain't your business so I don't need to tell ya. I'm nobody special, just a weird, silly looking human. And dis, yes this thing is my personal blog. Just a blog where I write type anything. Really, anything dat I want, wat's on my mind, movies, anything...

Typings 'Bout Keys Stuffs
on Wednesday, June 26, 2013, 9:32 PM | problems?
Sorry for crappy doodle yo

I'm tagged by Nice *sighs*
Well, I don't like tags... But I'll answer it.. I'm pretty impressed that she remembers me though... Its been 2 months since I made that April fool theme... ".-.)

Rules
  • Post this rules
  • Write 11 things about yourself
  • Answer the questions the tagger set for you
  • Write 11 new questions for those you want to tag
  • Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
  • You are not allowed to tag back
11 thinngs about myself
  1. Human
  2. I am me
  3. Likes blue
  4. Will  be 13
  5. From Earth
  6. Likes HTML
  7. Finding friends
  8. Like to doodle
  9. Hates you studying
  10. Anime and manga lover
  11. I like both cute and scary things.
  1. Kamu bikin blog dari umur berapa? Lupa. Saya punya satu blog lain yang kubuat duluan. Kalau yang ini saya buat saat saya hampir(?) sebelas.
  2. Kamu anak berapa dari berapa bersaudara? Tiga.
  3. Film disney apa yang kamu suka? (terserah mo berapa aja) Semua! problem?
  4. Sule atau kiwil? Beri alasan! Sama aja. Dua duanya pelawak kan? Lagipula saya jarang nonton mereka...
  5. Pernah nggak sampai jatuh cinta dengan idolamu? --" Enggaklah
  6. Dulu waktu bikin blog dibikinin ato bikin sendiri? Bikin sendiri dong, lu kira gue apaan dibikinin?
  7. Kalo jadi karakter antagonis kamu mau bagaimanain karakter protagonisnya?  Kusiksa protagonisnya dengan berbagai cara dan membunuhnya secara perlahan agar dia menderita.
  8. Umur blogmu sekarang kira2 berapa? Akan menjadi dua pada tanggal 31 Oktober 2013
  9. Pernah ketemu teman bloggermu di dunia nyata gak? Enggak. Tapi ketemu teman nyata di blog tentu saja pernah.
  10. Apa sih kebiasaan burukmu? Menunda pekerjaan. Biasanya pekerjaan kukerjakan dekat deadlinenya. Terkadang kalau deadlinenya masih lama, aku sampai bisa lupa! Nah, masalahnya itu kalau gak ada deadline. Contohnya saja commission di DeviantArt, ada yang sejak 3 bulan yang lalu pesan sampai sekarang belum juga kukerjakan!*kemudiandihajar*
  11. Suka nggak kalo di kasih tag? Beri alasan! Wah... Tentu saja! Saya tidak suka. Saya terlalu malas untuk mengerjakannya. 

Make questions and tag people?! I DON'T WANNA. Too lazy for dat... And I don't wanna trouble my friends by answering questions.. There is no rule that I have to obey the rules right? so no.//slapped
By the way, "those who do not obey rules are thrash, but those who abandons their friends are lower than trash!" you know obito? yeah, dats his words more or less... So I don't wanna be lower than trash by tagging them//halah Well, bye!
Comments:

Blogger eclair said on 6/27/13, 3:41 PM  

Jawabannya super sekali..
*in: #ngakak


Blogger marlitza said on 6/27/13, 8:20 PM  

Super? Masa iya? Yang mana?


Blogger スコーン said on 7/7/13, 11:22 AM  

yang nomor 7, jadi ingat danganronpa gatau kenapa xD


Blogger marlitza said on 7/10/13, 2:08 PM  

Hahaha. Ya terserah saya dong. Kan saya antagonis, harus jahat/slapped



Post a Comment